Laddar

Regler för inköp

Villkor för Harmony Life SWEDEN


Företagsinformation:


Harmony Life Sweden, filial till UAB Harmony Life, Ukmerges g. 220, Vilnius 07157, Lithuania (Litauen)


Organisationsnummer: 35806733


E-postadress: support@harmonylife.se


Om oss


Vi vill erbjuda dig unika och innovativa produkter, så att du med dem ska uppleva mer livsglädje, tillfredsställelse och harmoni – varje dag.  Vi arbetar för ditt välbefinnande varenda dag!


Vi representerar tre franska företag som utvecklar produkter inom skönhet, bantningsmedel och personlig hygien: Claude Bell Institute, Atelier Du Merle (ADM) och Cornélie Silhouette élégante.


Harmony Life verkar i Skandinavien och Baltikum.


Så här köper du hos Harmony Life:


Du måste vara 18 år gammal för att kunna handla hos Harmony Life eller ha samtycke av dina föräldrar.


Om du har något att fråga om de varor vi säljer hos Harmony Life, kan du alltid kontakta oss. När du har hittat de varor du vill köpa och lagt dem i köpkorgen, ber vi dig godkänna våra köpvillkor. Kom ihåg att kontrollera att alla uppgifter är korrekta och godkänn därefter köpet.


Alla priser är inkl. moms och andra avgifter. Priserna är dagspriser.


Alla avtal ingås på svenska . Du får en beställningsbekräftelse när du har avslutat din beställning.


Betalning:


På www.harmonylife.se kan du betala med Klarna faktura.


Frågor:


Förpackningen levereras med PostNord och Post Sweden och leveranstiden är 7-11 dagar. Det kostar 79 SEK att få beställningen levererad.


Leverans sker – utan utdelning – till närmaste postkontor, PostNord eller postbutik.


Villkor


Ångerrätt – har du ångrat ditt köp?


Du har 14 dagars ångerrätt hos Harmony Life Sweden. Ångerrätten börjar löpa från den dag som du mottar varan.


Du kan utnyttja dig av ångerrätten bara om du sänder varorna tillbaka i huvudsakligen samma skick och mängd. Det betyder att vi ska kunna sälja varan åt en annan kund och att varans försäljningsvärde därför inte har fått minska, medan den har varit i din besittning. Det innebär därför att produktens tillslutning och förpackning inte får vara öppnade. 


Se till att returnera varan ordentligt förpackad.


Om du ångrar köpet kan du returnera varorna till: Harmony Life, Ukmerges g. 220, Vilnius 07157, Lithuania (Litauen)


Kom ihåg att vi inte tar emot paket som är sända mot efterkrav.


Så snart som vi har kontrollerat och godkänt din returvara, återbetalar vi ditt tillgodohavande. Det sker inom 14 dagar efter det att vi har mottagit varan. Den enda utgiften du har när du ångrar ditt köp är fraktkostnaderna för att returnera varan till oss.


Vi ber dig bifoga en kopia av din beställningsbekräftelse när du sänder en vara i retur till oss. Det underlättar hanteringen och du får ditt tillgodohavande snabbare.


Reklamation – är det något fel på varan?


Enligt lag har du 24 månaders reklamationsrätt när du handlar över nätet. Det betyder att du, beroende på den föreliggande situationen, antingen kan få varan reparerad, utbytt, pengarna tillbaka eller rabatt på priset.


Det är givetvis ett krav att reklamationen är berättigad och att felet inte uppstått till följd av felaktig användning av produkten eller annat beteende som vållat skada.


Du ska alltid reklamera inom ”skälig tid” efter att du har upptäckt bristfälligheten eller felet på varan. Om det sker inom två månader efter att bristen eller felet uppdagades, sker reklamationen alltid inom rätt tid.


Om reklamationen är berättigad, återbetalar vi också dina (skäliga) fraktkostnader för att returnera varan till oss. Kom därför också ihåg att begära en kvittering på försändelsen.


Du ska sända varan till Harmony Life, Ukmerges g. 220, Vilnius 07157, Lithuania (Litauen)


När du returnerar varan, ber vi dig beskriva problemet så detaljerat som möjligt.

Loading...